Wednesday, March 2, 2016

LIFE

Assalamualaikum.

Kali ni gap dalam masa 5 bulan update new entry.
oklah sikit 5 bulan daripada dulu 3 tahun. hahaha

Sekarang aku dah sem 2. Alhamdulillah dah selamat dan selesai tamatkan sem 1 dengan jayanya.
Syukur tak ada paper yang kena repeat. yeayy!!
Walaupun bukan dean list, its okay. im already happy with my result.
Dengan dugaan yang datang masa tengah exam tu. Memang gila sangat rasa bila teringat balik moment tu. :(

Selepas tamatnya exam sem 1, maka aku dengan geng2 aku pergi me-release-kan tensyen kami.
Planning masa tengah study waktu malam dengan nad dan ika. (tak sedar diri esok nak exam, tapi bincang jugak pasal ni haha)
So, kiteorang pergi WetWorld ShahAlam. Memang best lah kan sebab pergi masa hari sekolah. memang lengang gila la WetWorld tu. Btw, thanks kepada nad sebab sudi menjadi co-pilot aku, baca waze semua. First time drive wehhh kat KL ni. mencabar sangat.

Mutiara Damansara > UM > Putra Heights >  WetWorld > Setia City Mall > Putra Heights > KLCC > UM

Satu pencapaian baik daripada Noral yang lesen nya masih bayi. hahaha

Penat tapi seronok sangat. So, sem ni kemana pula ye kami? hahaha









Ok. Cukup sekadar ini sahaja. Malas nak taip dah. hahaha

p/s: Syukur ditemukan dengan kawan2 yang perangai macam hmmm hahaha
       


Thanks kerana sudi baca entry saya..Jangan lupa untuk FOLLOW/COMMENT/LIKE..hehe :)

No comments:

 
Copyrights reserved by Nooral Aisyah Syahirah since 2 OCTOBER 2010. Designed-edited by Amanina Jailani.