Friday, January 27, 2012

Wanita makhluk kuat..



Assalamualaikum..


alala..comel je aku tengok budak kecik kat atas tuu..haha
gerammm weyy..hahaha
hari ni...
kita berkongsi ilmu pasal wanita ye...
ada ape dengan wanita ni??
istimewa sangat kah??
jom kita baca..... :)




Ya اَللّهُ, mengapa wanita sering menangis?


JawabNYA:



Kerana wanita itu unik.



AKU ciptakan dia sebagai makhluk yang istimewa,


AKU kuatkan bahunya untuk menjaga anak-anaknya,


AKU lembutkan hatinya untuk memberi rasa aman,


AKU kuatkan rahimnya untuk menyimpan benih manusia,


AKU teguhkan peribadinya untuk terus berjuang saat yang lain menyerah,


AKU beri dia naluri untuk mencintai anak-anak dalam keadaan apapun,


AKU kuatkan hatinya untuk tetap menyayangi walau dikhianati oleh teman, walau disakiti oleh orang-orang yang dia sayangi


Wanita makhluk KUAT tapi jika saat dia menangis,
itu kerana AKU beri dia air mata untuk membasuh luka batin dan memberi kekuatan baru.....




p/s: alhamdulillah...syukur kepada Allah SWT..saya seorang
       wanita!! :)
Thanks kerana sudi baca entry saya..Jangan lupa untuk FOLLOW/COMMENT/LIKE..hehe :)

No comments:

 
Copyrights reserved by Nooral Aisyah Syahirah since 2 OCTOBER 2010. Designed-edited by Amanina Jailani.