Sunday, June 19, 2011

Nur Fatin Farra Aida @ EFFA


Assalamualaikum dan salam sejahtera dan salam perpaduan..

okey hari nie aq nak cerita pasal salah sorang daripada
GENG TALKACTIVE..


aq cerita pasal die sebab..aq rindu kat die..
sebab,,die dah pindahh...

susah kalau nak berjumpa dengan die..
tambah pulak..
poksu die simpan hanfon die..
hanya hari sabtu & ahad sahaja dibenarkan mengguna handfon n melayari internet..
*ceyywah melayari internet tu..hahah


okey..nie nak cerita pasal DIA yang aq maksudkan..


*yang tudung hitam tu efa..sweetkan kteorang..muahahaha..tu lah suapan terakhir & hari terakhir aq jumpa efa.. :(



namanya ialah NUR FATIN FARRA AIDA BT MOHAMAD NORAZLY
nama famous nya ialah EFFA..

Efa dilahirkan di kuantan pada 21/12/1995. Aq berkenalan dengan efa sejak tahun 2008 masa form 1. Dalam geng TALKACTIVE, efa lah yang paling pandiam. efa jugak lah yang selalu cegah kiteorang melakukan kesalahan. haha.. tapi kadang kadang kiteorng x dengan pun nasihat efa..haha..almaklumlah..kiteorng kan..haha.. kadang kadang kiteorg dengar lah jugak..lebih kurang 3 tahun setengah kiteorang melayari bahtera perkahwinan..haha.. MENJALINKAN PERSAHABATAN lah... sepanjang kiteorg berkawan, dah macam macam halangan,rintangan,dugaan kami tempuh..hahaha

biasalah kan adat berkawan..banyak kenanangn manis,pahit,masam,masin bersama2 efa..haha.. aq ingat lagi..masa form1, efa duduk tengah diantara aq dengan mirah..kesian efa..
sebab,dulu,aq n mirah selalu bergaduh..haha..efa jadi mangsa sebab die duduk kat tengah..haha..

masa form 2,kiteorng kene denda jalan itik,jemur tengah panas..haha..yang paling aq suka..masa tu hujan..aq,fana,efa,suraya,mirah izzaidah slamber je jalan tengah2 hujan semate2 nak g kantin..haha..mmg kenangan terindah la..dan bnyak lagi kenangan..malas la aq nak cite..penat nak taip..

okey..itu saje kot aq nak cerita pasal efa..
post kali ni..memang KHAS,SPECIAL..
untuk ka EFA..
sebab aq rindu gler kat ka!!..huhu..

k salam..

Thanks kerana sudi baca entry saya..Jangan lupa untuk FOLLOW/COMMENT/LIKE..hehe :)

No comments:

 
Copyrights reserved by Nooral Aisyah Syahirah since 2 OCTOBER 2010. Designed-edited by Amanina Jailani.